kolmapäev, 9. detsember 2015

13. Autoriõigus, litsentsid ja avatud sisu

Minule pakkus kõige rohkem huvi Coursera. Vaadates lehe avalehte tundus see koheselt palju lubav. Mulle väga meeldib see, et registeerumine on tehtud väga lihtsaks läbi facebooki. Esimese asjana torkas mulle silma Python for Everybody - kuna meil endal on samuti pythoni kursus siis pakkus see mulle koheselt huvi. Avades Pythoni kursuse sain ma kahjuks pettumuse. Kursusel on päris krõbe hind - 300€ .  Väga hästi on muidugi välja toodud täpselt mida kursusel õpetatakse. Kindasti sooviksin välja tuua selle, et kursus koosneb enamjaolt videodest, mis teeb asja huvitavaks minu jaoks.

Oma loodud teost otsustasin avaldada SlideShares.

http://www.slideshare.net/MerilinTakk/it-gigantrindus

Olen ise eelnevalt küll teiste materjale vaadanud SlideShares, kuid ise pole sinna veel oma teoseid üles laadinud. SlaideShare lehekülg on kasutajasõbralik. Kindlasti tooksin välja selle, et leheküljele on kerge registeeruda - kasutades siis facebooki kasutajat. Üleslaadimine oli lihtne. Ainuke asi mis natukene mind häiris oli see, et peab kirjutama kirjelduse - ilma selleta ei lase ta faili avaldada.

Autoriõigused ning litsensid muutuvad iga päevaga aina tähtsamaks. Tähtis on kaitsta autorite loometööd. Mina isiklikult pooldan autoriõigusi väga. Ma ei sooviks, et keegi teine inimene kasutaks minu faile ilma minu loata ja usun, et ka teised ei tahaks seda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar