teisipäev, 1. detsember 2015

12. Digitaalfotograafia

Minu pildid on tehtud Nikon D3300 peegelkaameraga. Mul on kahju, et ei saanud kasutada vanemaid pilte. Fotograafika on alati mulle olnud hingelähedane ja pildistamine üks hobideks.


1) Pilt liikumatust objektist õues või ruumis.

Olles väsinuna töö lõpetanud - avastasin, et olen plaadid kuidagi huvitavalt laua peale sättinud. Natukene on küll pilt udune ja pole päris korralikult fookuses.


2) Pilt liikuvast objektist.

Minu liikuvaks objektiks osutusid kalad. Kalu on hea pildistada, sest üldjuhul nad siiski liiguvad koguaeg ja see teebki pildistamise huvitavaks.


3) Digitaalselt töödeldud pilt.

Pildi töötlemiseks kasutasin väga kerget ja kasutajasõbralikku programmi - Photofilter (vabavarana täiesti saadaval). Muutsin alguses palju kontrasti ja siis lisasin peale filtri, et asja põnevamaks teha. Kindlasti tahaksin ära mainida, et kui on vaja töödelda lihtsamaid ja pisemaid asju siis ma kohe kindlasti soovitaks alustada Photofiltrist.






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar